Kategórie      
Výrobcovia / značky
Novinky
Inteligentný byt cena

Veľa ludi sa nás pýta kolko stojí vybudovanie Inteligentného bytu domu. Preto sme sa rozhodli spraviť vzorovú ponuku na 1 izbový štandardný byt. Potrebná elektroinštalácia v pri prerábaní bytu je potrebný aby...

viac
Hikvision Axiom EZS

Rozširujeme produktovú radu o elektronický zabezpečovací systém Hikvision Axiom riešenie integrované do jednej platformy  je bezdrôtový zabezpečovací systém. Dodávaním systémov integrovaných do jednej platforme prostredníctvom softvéru a aplikácie IVMS + HIK-Connect maximalizujeme...

viac
Pricemania.sk – Porovnanie cien Heureka partner

Ceny.Odpadneš.sk
NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.
Navštívte Sonoff.sk v ShopMania

Doprava a poštovné

Dodanie tovaru v rámci Slovenskej republiky

Cena dopravy doručenie Slovenská pošta do 5kg BALIK na poštu je od 4,17 € bez DPH. / 5 € s DPH.

Cena dopravy doručenie KURIEROM Bratislava do 10kg. je od  5,83 € bez DPH / 7 € s DPH.

Cena dopravy doručenie KURIEROM Slovensko do 20kg je od  6,66 € bez DPH / 8 € s DPH.

 

Zásielkovna.sk

Doručenie 

 

Pri dodržani podmienok pre štandardné zásielky

  • Maximálna hmotnosť zásielky: 5 kg
  • Minimálne parametre zásielky: 10 × 7 × 1 cm
  • Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 70 cm
  • Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky:120 cm (napr. zásielka o rozmeroch 50×40×30 cm)
  • Maximálna výška dobierky: 700 EUR
  • Zo štandardných zásielok sú automaticky vyradené z prepravy všetky zásielky odporujúce obchodným podmienkam

 

Dobierka 1 € bez DPH / 1,2 € s DPH.

 


Sledovanie zásielok

 

Slovenska pošta : https://tandt.posta.sk/zasielky/DA1234567890SK + čislo vašej zásielky.

 

Kuriér Slovensko: https://tracking.dpd.de/status/sk_SK/parcel/1234567890 + čislo vašej zásielky.

Zasielkovňa SK:   http://tracking.packeta.com/sk/?id=1234567890 + čislo vašej zásielky.

 

 

Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Kupujúci.

 

Upozornenie na neprevzatie zasielky

Každá objednávka alebo expedovaná zásielka je kupujúcemu oznámená viackrát - objednávka pri prijatí a potvrdení, zásielky emailom pri expedícii, kuriérom pred doručením, pred koncom poštovej úložnej doby opäť emailovou správou. Predávajúci preto neakceptuje storno objednávky zo strany kupujúceho až po jej expedovaní. Expedovanú zásielku je kupujúci povinný prevziať, aby predávajúcemu nevznikla škoda alebo dodatočné náklady. Neprevzatím zásielky vzniká predajcovi priama škoda na poštovnom, balnom, poplatkoch za spätné doručenie a ďalších súvisiacich službách. Preto, ak kupujúci preukázateľne nestornoval (písomne alebo správou cez mail info@smartonoff.sk ) objednávku pred jej expedíciou, za neprevzatú zásielku mu bude evidovaná pohľadávka v hodnote 9,00 € alebo vo výške skutočnej škody. 
 

Nechceme od vás žiadne úroky, pokuty. Chceme len nahradenie reálne vynaložených nákladov. Náhradu škody si uplatňujeme na základe ustanovenia § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka

 

Nakoľko ste porušili kúpnu zmluvu, môžeme to riešiť niekoľkými spôsobmi: 

1) My vás na vzniknutú situáciu upozorníme e-mailom. A vy nám uhradíte kompenzáciu ako náhradu škody. Postup bude uvedený v  e-maile. 
2) Ponúkame vám aj druhú možnosť, t.j. produkt si opätovne objednáte a suma Vám bude navýšená o kompenzáciu za neprevzatý predošlý balík.
 
Uvedomte si, že nevyzdvihnutím zásielky ste nám okrem finančných nákladov na viac zvýšili náklady tým, že zásielku musíme rozbaliť, tovar skontrolovať, nepoužiteľné obalové materiály musíme zlikvidovať, zaistiť spätnú logistiku tovaru do skladu a veľa inej práce.
 

Že ste to nevedeli? Väčšina ľudí to nevie. Pre budúcnosť vás prosíme premýšľajte nad tým, aké dopady neprevzatie tovaru môže mať. Predstavte si, že to urobí 70-100 zákazníkov mesačne. Iste si viete zrátať, akú finančnú stratu by nám to za rok prinieslo.

 

Po odoslaní zásielky posielame informáciu e-mailom, že zásielku si môžete vyzdvihnúť na základe čísla balíka (pre prípad, že by ste nedostali informáciu z pošty). Odporúčame v spomínanom e-maile sledovať, kde sa váš balík nachádza a rovnako zasielame aj sledovací link. Naozaj sme urobili všetko pre úspešné doručenie objednávky.
 
 

Pozor - dôležité informácie!

Pri preberaní balíka od dopravcu skontrolujte prosím starostlivo obal zásielky. Akékoľvek prípadné poškodenie obalu (diery, šrámy, pokrčené rohy atď.), Hláste prosím vodičovy a nechajte si zapísať stav balíka do odovzdávacieho protokolu.

Bez zápisu o poškodení bohužiaľ nemožno dopravné škody reklamovať.
Stáva sa, že špedícia v rýchlosti odovzdajú zásielku, nechajú si potvrdiť odovzdanie a ak potom zákazník dodatočne reklamuje, vždy je reklamácia prepravcom zamietnutá.
Po prevzatí skontrolujte zásielku. Kým sa nepresvedčíte, že nedošlo k poškodeniu tovaru, nezbavujte sa obalu, v ktorom tovar dorazil. Pri nezachovaní pôvodného obalu nie je možné prípadnú škodu posúdiť a reklamovať u dopravcu. Ak zistíte poškodenie, máte 3 dni na nahlásenie reklamácie u dopravcu, ktorý zásielku doručil.

 

Dodanie tovaru do iných štátov

Dodanie tovaru na územie iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné. Náklady na doručenie objednaného tovaru znáša Kupujúci. Tovar je odosielaný prostredníctvom Slovenskej pošty.

Copyright 2018 - 2021 © SmartOnOff Inteligentný domáci systém ON/OFF